Forum menedżerów transportu

28.03.2014
Forum menedżerów transportu

„Zmień się lub zgiń. Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się koniec.”

Jack Welch

Natłok zadań i obowiązków, totalny brak czasu i ciągła pogoń za klientem.
Tak wygląda rzeczywistość większości menedżerów – nie tylko w sektorze TSL.
Dlatego warto mieć na uwadze słowa Jacka Welcha, odpowiadając sobie na pytanie,
dlaczego warto wziąć udziału w Forum Menedżerów Transportu?

 PROGRAM FORUM MENEDŻERÓW TRANSPORTU

 

GOŚĆ SPECJALNY FMT
Po polskim hydrauliku przyszedł czas na polskiego przewoźnika.
Dlaczego kraje starej Unii boją się polskich firm transportowych?

Dawno już minął czas kiedy nasi przewoźnicy konkurowali wyłącznie niskimi cenami usług. Nasza jakość nie odbiega dzisiaj od zachodniej, a klientów zdobywamy elastycznością i partnerstwem w zaspokajaniu potrzeb biznesowych klientów z całej Europy.
Andrzej Sadowski, Centrum im. Adama Smitha

SESJA WARSZTATOWA I
5 największych zmian w zarządzaniu w związku ze zmianami społeczno-ekonomicznymi
w gospodarce i na rynku usług sektora TSL

Transformacja polskiej ekonomii wkroczyła w końcowy etap – dołączyliśmy do mechanizmu globalnej, bardziej konkurencyjnej niż byliśmy dotąd przyzwyczajeni, gospodarki. Od kiedy podaż jest wyższa od popytu – zmieniło się właściwie WSZYSTKO.W obliczu tych zmian, słowa Jacka Welcha „Zmień się lub zgiń. Kiedy zmiany na zewnątrz firmy zachodzą szybciej niż w jej wnętrzu, zbliża się koniec.”, nabierają prawdziwie istotnego znaczenia.
Krzysztof Sarnecki, Quest Change Managers

SESJA WARSZTATOWA II
Zaufaj swoim pracownikom, a nie czekaj, aż zasłużą na zaufanie
Czy masz w swojej firmie czas, żeby usiąść i pomyśleć o jej rozwoju? Pomyśl o tym, ponieważ tylko wtedy Twoja firma może się rozwijać szybciej niż konkurenci. Codzienna gonitwa tego nie sprawi. Zorganizuj firmę tak, żebyś przestał się martwić o każdy aspekt jej funkcjonowania. Od tego miej swoich ludzi. Aby stać się figurą w oczach Klienta – Wasz zespół powinien funkcjonować, jak szwajcarski zegarek.
Robert Noworolski, Quest Change Managers

Jak zatrzymać wyciskanie cenowej cytryny?
Pricing, czyli inteligentne zarządzanie cenami usług w branży TSL
Presja cenowa w branży logistycznej jest wyższa niż w innych sektorach gospodarki. Oznacza to, że firmy z sektora TSL nie są w stanie przeforsować cen adekwatnych do wartości dostarczanej klientom wraz ze swoimi usługami. Rozwiązaniem problemu może być „pricing power”, czyli umiejętność dyktowania cen adekwatnych do wartości usługi, która w konsekwencji pozwala firmom generować zyski.
Paweł Bombola, Simon-Kucher & Partner

CASE STUDY: Operacyjne zarządzanie zasobami w obliczu bariery cenowej
Co można zrobić, gdy otoczenie rynkowe nie pozwala Klientowi płacić więcej za usługi transportowe? Jak wypracować  taki model współpracy, w którym uda się wspólnie zoptymalizować koszty realizacji zadań transportowych i logistycznych. Jak sprawić, żeby Klient podzielił się tymi oszczędnościami z wykonawcą?
Krzysztof Witos, ekspert TSL

CASE STUDY: Budowanie brendu transportowego w Europie Zachodniej
Niezawodność, jakość i elastyczność za rozsądne ceny – tym zwyciężają polskie firmy transportowe w konkurowaniu o zachodnioeuropejskiej rynki.
Janusz Kowalczyk, Koimex

Skok na unijną kasę - zasady pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej na działalność w branży TSL
w nowej perspektywie budżetowej (lata 2014-2020)
O tym, że nie można pozyskać dofinansowania z funduszy unijnych na zakup taboru wiedzą wszyscy, ale mało kto wie,
że można powalczyć o sfinansowanie zakupu innowacyjnych technologii i rozwiązań.
Wioletta Bryc-Szumilas, Golden Law

CASE STUDY: System telematyczny do zarządzania flotą, kupiony za unijne pieniądze
Doświadczenia Grupy Enterprise w realizowaniu projektów biznesowych ze wsparciem unijnym sięga roku 2000. Nie zawsze starania zakończyły się sukcesem. Firma jednak aplikuje o dofinansowanie kolejnych przedsięwzięć. Zanim zaczniemy starania o unijne fundusze, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Aplikować samemu czy zlecić? Ile nas kosztuje ta „darmowa kasa” i czy na pewno nas na nią stać?
Jerzy Gębski, Enterprise Logistics

CASE STUDY: Szanse i wyzwania stojące przed przewoźnikami na wschodnich rynkach transportowych
Kierunek wschodni od zawsze stanowił wyzwanie natury operacyjnej, jak i też administracyjnej. W myśl idei zarządzania obszarami od nas zależnymi, prezentacja koncertuje się na wyzwaniach natury operacyjnej, związanymi z obsługą przepływów materiałowych oraz wymagań klientów będących odbiorcami naszych usług.
Adam Komorowski, Flash Europe; Sławomir Ranowicz, Johnson Controls International

CASE STUDY: Realia transportu drogowego na Wschodzie
Przewoźnicy drogowi obawiają się wozić na Wschód głównie z dwóch powodów: niepewność i nieprzewidywalność tamtejszych rynków. Potwierdzają to ostatnie miesiące – sprawa karnetów TIR i niepokoje związane z Ukrainą.
Przemysław Rutkowski, Legion

”WANTED”, czyli jacy specjaliści w branży TSL będą najbardziej poszukiwani w 2014 r.?
Jakie są najbardziej pożądane umiejętności na rynku pracy w branży TSL. Strategiczne obszary rekrutacji i główne wyzwania polityki personalnej stojące przed menedżerami logistyki w 2014 r.
Fabian Pietras, Antal International

Ile kosztuje pracownik w branży TSL?
Jak znajomość tych kosztów pomaga zatrzymywać i pozyskiwać dobrych managerów?
Czy zastanawiałeś się dlaczego Twoi managerowie odchodzą do konkurencji, albo dlaczego trudno Ci znaleźć dobrych managerów? Czy tworząc oddział firmy lub centrum logistyczne w określonym regionie badałeś ile będzie Cię kosztował każdy manager? Czy na tej podstawie dobierałeś lokalizację takiego obiektu?
Jean Philippe Dominguez, C&B Alternative

Życie zaczyna się po czterdziestce, czyli rola autorytetów w zespołach pracowników,
które coraz częściej składają się z trzech grup pokoleniowych
Po raz pierwszy w historii w zespołach pracowników wyraźnie wyodrębniły się 3 grupy wiekowe: do 30 lat, 30-50 i „50 plus”. Co je różni i jak te różnice można wykorzystać do rozwoju firmy.
Adam Piekarski, Arthur Hunt Consulting

Zamień niepewność w pewny zysk. Zarządzanie ryzykiem wahań kursu euro w firmie transportowej
Wahania kursu euro to jedna z dwóch największych niewiadomych spędzających sen z powiek przewoźnikom. Jak się przed nimi zabezpieczyć i prognozować ich fluktuacje, wykorzystując dostępne narzędzia finansowe.
Jarosław Klepacki, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie

PANEL DYSKUSYJNY
Paradygmat CCC – czyli dlaczego nie warto podcinać gałęzi, na której się siedzi?
Trzy słowa, które zawładnęły naszymi umysłami i zdominowały transformacyjną rzeczywistość polskiej gospodarki. Dla niektórych magiczne, a dla innych znienawidzone – CENA CZYNI CUDA – czyli o tym jak nie powinno się robić biznesu w sektorze TSL

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Ilość miejsc jest ograniczona, o możliwości udziału decyduje kolejność zgłoszeń.

OSTATECZNY TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 1 kwietnia 2014 r.

Warunkiem udziału w Forum Menedżerów Transportu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego

>> POBIERZFORMULARZ ZGŁOSZENIOWY  <<

Wypełniony formularz należy przesłać mailem: ewa.prukala@transport-manager.pl

lub faksem: +48 61 84 11 754 

KOSZTY UDZIAŁU W FMT:

W cenie udziału  wliczone są koszty wyżywienia przez 2 dni (lunche, przerwy kawowe), udziału w części plenarnej forum, dwóch specjalnych sesjach warsztatowych i panelu dyskusyjnym oraz  udział w wieczornym bankiecie (open bar), które uatrakcyjni kasyno Las Vegas w stylu lat 20-tych. Każdy z uczestników otrzyma także komplet materiałów prezentowanych podczas forum wraz z czasopismem Transport Manager.

Menedżerowie sektora TSL: 490 PLN netto/os

Dostawcy usług i rozwiązań dla sektor TSL: 1800 PLN netto/os

REZERWACJE NOCLEGÓW:

Cena udziału w Forum Menedżerów Transportu nie zawiera kosztów noclegu.
Specjalnie dla Gości FMT, Hotel Sobienie Królewskie przygotował preferencyjne ceny noclegu: Sgn - 232 / Dbl - 272 PLN netto
Rezerwacji należy dokonywać indywidualnie u Pani Moniki Okrój (kontakt poniżej) podając hasło: "Transport Manager"

WELLNES & SPA:

Specjalnie dla Gości FMT, Hotel Sobienie przygotował 30% rabat na zabiegi Wellnes & Spa,
które są przygotowywane przez dyplomowane masażystki z Wyspy BALI.

Może warto pomyśleć o wybraniu się na FMT wraz z osobą towarzyszącą.

ATRAKCJE DODATKOWE:

– do kompleksu pałacowego Sobienie przynależy także jedno z najlepszych pól golfowych w Polsce
– hotel zaprasza również na korty tenisowe oraz do stadniny koni
– miłośnicy podniebnych wrażeń mogą także skorzystać z oferty pobliskiego lotniska

Może warto pomyśleć o przedłużeniu pobytu po FTM w Sobieniach na weekend.

 

DATA: 10-11 kwietnia 2014

ROZPOCZĘCIE: 10 kwietnia - godzina 10.00

ZAKOŃCZENIE: 11 kwietnia - godzina 15.00

ADRES: Hotel Sobienie Królewskie Golf & Country Club, Sobienie Szlacheckie 6, 08-443 Sobienie Jeziory

WSPÓŁRZĘDNE: N = 51° 56’21,4” = 51,939270°, E = 21° 19’15,8” = 21,321047°

DOJAZD Z WARSZAWY:>> mapka <<

WIĘCEJ INFORMACJI: www.transport-manager.pl

 

Kontakt w sprawach organizacyjnych:

Ewa Prukała
tel.: +48 61 30 70 226
kom.: +48 730 555 553
ewa.prukala@transport-manager.pl

 

Kontakt w sprawie rezerwacji noclegów:

Monika Okrój
tel.: +48 22 370 27 73
kom.: +48 601 393 950
m.okroj@sobieniekrolewskie.pl

  

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W FORUM MENEDŻERÓW TRANSPORTU

 

OZPTD ul. Żelazna 59/132
00-848 Warszawa

tel: 22. 628 80 18

NIP: 898-18-66-268
Regon: 932074327
Konto bankowe: ING Bank
30 1050 1562 1000 0090 3037 7874
Informacje o OZPTD